11 Οκτωβρίου 2017

Μπαγιάτικα νέα

Αλλαγή σχολείου και φέτος. Δεν γκρίνιαξα τις πρώτες μέρες εδώ όπως κάθε χρόνο αλλά είπα να σας πω τα νέα μου έστω και καθυστερημένα.
Κρίθηκα υπεράριθμη και φέτος. Παρασκευή πήγα στο νέο σχολείο και Κυριακή άδειασε θέση στο σχολείο της οργανικής μου. Αν και το προσπάθησα δεν κατάφερα να επιστρέψω παρόλο που ακόμα εκεί έχουν ανάγκη απο εκπαιδευτικό.
Δεν έχω κάποιο παράπονο απο το νέο μου σχολείο. Οι συνάδελφοι απο την πρώτη στιγμή μου φάνηκαν φιλικοί και συνεργάσιμοι. Ο διευθυντής επίσης καλός . Το σχολείο είναι κοντά στο σπίτι οπότε μια χαρά και από το θέμα αυτό. Πήρα Γ τάξη με 24 παιδιά. Δεν είχα και πολλές επιλογές είναι αλήθεια.
Αυτό που με εκνευρίζει είναι πως 5 χρόνια στην Αθήνα έχω αλλάξει 5 σχολεία. Θα ήθελα να είμαι και εγώ σε ένα σχολείο, να μπορώ να πάρω την τάξη μου για δεύτερη χρονιά, να μην κουβαλάω τα καλοκαίρια όλα μου τα πράγματα από το σχολείο στο σπίτι. Ένα θετικό έχει όλο αυτό. Γνωρίζω καινούριο κόσμο. Στο τέλος θα ξέρω περισσότερο κόσμο στον χώρο των εκπαιδευτικών  στην Αθήνα απο όσο ξέρω στην ιδιαίτερη πατρίδα μου!

2 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκαιο Άννα. Δυστυχώς αυτή είναι η σύγχρονη μοίρα των εκπαιδευτικών. Τα ζούμε κάθε χρόνο στην οικογένεια. Ωστόσο κάθε χρόνο ανοίγεις μια καινούρια αγκαλιά γεμάτη ζωή, χαρά και αξίες. Που υπολείπεται πολύ ο κόσμος απο αυτά στις μέρες μας. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη σχολικη χρονια Αννα μου!! Τυχερα τα παιδακια σου που σε εχουν!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή